poniedziałek, 10 marca 2014

Powitanie

Witajcie Kochani!
Nazywam się Klaudia i mam 15 lat. Jestem otwartą, nieco upartą osobą, która bezustannie buja w obłokach. Uwielbiam słuchać przeróżnej muzyki. Słucham jej wszędzie i o każdej porze (nawet teraz :D ) Od lat interesuje się tańcem. Nie jestem ekspertką w tej dziedzinie, ale to na pewno coś, co sprawia mi ogromną przyjemność. 


Postanowiłam stworzyć bloga na temat serialu "Violetta". Pytanie-Po co, skoro w internecie wręcz roi się od tego typu stronek? Odpowiedź jest prosta-zamierzam spróbować swoich sił w czymś zupełnie nowym i dzielić się tym z Wami, z V-Lovers. Jak się pewnie domyślacie, będę tu zamieszczać "newsy" na temat serialu, obsady oraz konkursów, ale nie tylko. Jestem otwarta na propozycje i chętnie skorzystam z waszych rad. Nie będę dłużej przeciągać. Cóż mogę powiedzieć? Optymistycznie~Mam nadzieję, że będziemy się tu świetnie bawić i już po kilku dniach zobaczę efekty mojej pracy.


Pozdrawiam,
Klaudia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz