wtorek, 27 maja 2014

Soy Mi Mejor Momento

Hej wszystkim!


Nowy dzień, nowa piosenka. Na asku znów pojawiła się prośba o przetłumaczenie piosenki KLIK Tym razem padło na "Soy Mi Mejor Momento"-bardzo inspirujący i magiczny kawałek. A Wy co o nim sądzicie? Podzielacie moje zdanie? (odpowiedzi mile widziane w komentarzach). Oprócz tego, chciałam podziękować wszystkim za ciepłe słowa, które do nas kierujecie. Nawet nie wiecie ile to dla nas znaczy. 


Życzę dobrej zabawy! 


TEKST

Es seguro que me oíste hablar
de lo que se puede hacer,
de la magia que tiene cantar
y de ser quien quieres ser

Ya no importa qué pueda pasar,
si no lo que tú has de hacer,
el color que uses al pintar,
lo que pienses y el pincel


Sé que existen dundes y hadas
y que intentar es mejor que nada
No te detengas, no guardes nada
Vuela más alto y verás

Voy donde sopla el viento
Hoy digo lo que siento
Soy mi mejor momento
y donde quiera yo

Voy donde sopla el viento
Hoy digo lo que siento
Soy mi mejor momento
y donde quiera yo voy

Uuooo...
y donde quiera yo voy

Es seguro que me oíste hablar
Vale más ser que tener
De soñar, de amor y de caer
Levantarse y renacer

Sé que existen duendes y hadas
y que intentar es mejor que nada
No te detengas, no guardes nada
Vuela más alto y verás

Voy donde sopla el viento
Hoy digo lo que siento
Soy mi mejor momento
y donde quiera yo 

Voy donde sopla el viento
Hoy digo lo que siento
Soy mi mejor momento
y donde quiera yo voy 

Voy donde sopla el viento
Hoy digo lo que siento
Soy mi mejor momento
y donde quiera yo voy 

Voy donde sopla el viento
Hoy digo lo que siento
Soy mi mejor momento
y donde quiera yo voy 

Voy donde sopla el viento
Hoy digo lo que siento
Soy mi mejor momento
y donde quiera yo voy 

Uuooo... 
Y donde quiera yo voooy
Y donde quiera yo voy


TŁUMACZENIE

Wiele razy Ci opowiadałam
Ile masz możliwości 
O magi którą ma w sobie śpiew 
I o szukaniu samej siebie

Nie ważne co się wydarzy 
Tylko to co z tym zrobisz
Kolor którym będziesz malować
To co myślisz i pędzel

Wiem, że istnieją elfy i wróżki
I że nie wolno przestać próbować 
Nie zatrzymuj się, nie masz niczego
Wzleć wyżej i zobacz

Pójdę, tam gdzie wieje wiatr
Dziś mówię to co czuję
To mój lepszy moment
I dokąd chcę

Pójdę, tam gdzie wieje wiatr
Dziś mówię to co czuję
To mój lepszy moment
I dokąd chcę, idę 

Uuooo...
I dokąd chcę, idę 

Słyszałeś mnie, jak mówiłam Ci
Że lepiej, jest być niż mieć
Lepiej marzyć, kochać, upadać
Wstawać i odradzać się.

Wiem, że istnieją elfy i wróżki
I że nie wolno przestać próbować 
Nie zatrzymuj się, nie masz niczego
Wzleć wyżej i zobacz 

Pójdę, tam gdzie wieje wiatr
Dziś mówię to co czuję
To mój lepszy moment
I dokąd chcę, 

Pójdę, tam gdzie wieje wiatr
Dziś mówię to co czuję
To mój lepszy moment
I dokąd chcę, idę

Pójdę, tam gdzie wieje wiatr
Dziś mówię to co czuję
To mój lepszy moment
I dokąd chcę, idę

Pójdę, tam gdzie wieje wiatr
Dziś mówię to co czuję
To mój lepszy moment
I dokąd chcę, idę 

Pójdę, tam gdzie wieje wiatr
Dziś mówię to co czuję
To mój lepszy moment
I dokąd chcę, idę 

Uuooo...
I dokąd chcę, idę 
I dokąd chcę, idę

JAK CZYTAĆ?
Es seguro ke me oíste ablar
de lo ke se puede aser,
de la mahia ke tiene kantar
i de ser kien kieres ser

Ja no importa ké pueda pasar,
si no lo ke tú as de aser,
el kolor ke uses al pintar,
lo ke pienses i el pinsel


Sé ke eksisten dundes y adas
i ke intentar es mehor ke nada
No te detengas, no guardes nada
Vuela más alto i verás

Voj donde sopla el viento
Oj digo lo ke siento
Soj mi mehor momento
i donde kiera jo voj

Voj donde sopla el viento
Oj digo lo ke siento
Soj mi mehor momento
i donde kiera jo voj

Uuooo...
i donde kiera jo voj

Es seguro ke me oíste ablar
Vale más ser ke tener
De soniar, de amor i de kaer
Levantarse i renaser

Sé ke eksisten dundes y adas
i ke intentar es mehor ke nada
No te detengas, no guardes nada
Vuela más alto i verás

Voj donde sopla el viento
Oj digo lo ke siento
Soj mi mehor momento
i donde kiera jo voj

Voj donde sopla el viento
Oj digo lo ke siento
Soj mi mehor momento
i donde kiera jo voj

Voj donde sopla el viento
Oj digo lo ke siento
Soj mi mehor momento
i donde kiera jo voj

Voj donde sopla el viento
Oj digo lo ke siento
Soj mi mehor momento
i donde kiera jo voj

Voj donde sopla el viento
Oj digo lo ke siento
Soj mi mehor momento
i donde kiera jo voj

Uuooo... 
I donde kiera jo voj
i donde kiera jo voj


Pozdrawiam wszystkich! Sparkling Pie

2 komentarze:

  1. Mam pytanie czy prace na konkurs można jeszcze wysyłać??

    OdpowiedzUsuń