niedziela, 29 czerwca 2014

Paczka od fanów z Polski ♥

Hej kochani!

Ten post jest bardzo spontaniczny, ale mam nadzieję, że wyniesiecie z niego coś dobrego :D Tak na prawdę nie wiem jak mam go zacząć... Jest we mnie tyle emocji! Na pewno każdy z Was pamięta akcję dla Lodovici. Chodziło w niej o wysłanie przeróżnych prezentów, które potem miały trafić do naszej idolki. 
                              Ten dzień właśnie nastał! 
Około godziny temu zostaliśmy poinformowani, że do Lodo trafiły prezenty z Polski! Wrzuciła kilka zdjęć w formie kolażu na swojego Facebooka. Wszystkie prace są przecudowne i bardzo pomysłowe! Ja jestem szczególnie szczęśliwa, ponieważ właśnie w tym kolażu pojawiła się praca ode mnie <3 To co teraz czuję jest po prostu nie do opisania! Wszystkie informacje na ten temat znajdziecie w rozwinięciu tego posta.

ZAPRASZAM!


Oto wyżej wspomniany kolaż:


Post użytkownika Lodovica Comello.


Z podpisem: Przepiękne prezenty z Polski!! Dziękuję!! <3 - szczęśliwa 


~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.

Nadszedł czas na podziękowania!

Na początek chciałabym bardzo serdecznie podziękować mojej najlepszej przyjaciółce, którą na pewno wszyscy już znacie! :D

Sparkling Pie

Bez której nie powstałaby tak przepiękna praca 
 Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję kochana

Kolejne podziękowania kieruję w ręce na pewno znanej Wam również społeczności Lodovica Comello Polska, która była organizatorem całej tej akcji oraz Sony Music Polska, dzięki której wszystkie prezenty trafiły do naszej idolki.

~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.

Więcej zdjęć znajdziecie w galerii pod tym linkiem: KLIK 
Nie obyło się również bez spamu pod zdjęciem od Polski z podziękowaniami 
i zapewnieniem miłości do swojego idola. Jest tam biało-czerwono! Czyż to nie cudowne? A może jest tam również wasza praca? Pochwalcie się! :D  Ta akcja powinna być dla wszystkich przykładem dlaczego warto czasem się postarać. Wystarczy tak niewiele, aby wywołać uśmiech na twarzy swojego idola :D Jestem pewna, że wiele Lodofanaticas zapamięta ten dzień na bardzo długo.

Jak mawia Lodovica:
Todo es posible ~ Wszystko jest możliwe


Pozdrawiam,
Klaudia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz