środa, 30 lipca 2014

Wywiad z plv-lovers! ♥

Witajcie moi drodzy!

Jak pewnie wiecie, serial Violetta codziennie zyskuje nowe grono fanów. Z tego powodu możemy znaleźć wiele wspaniałych blogów poświęconych naszym ukochanym bohaterom. Natrafiłyśmy ostatnio na jeden z nich, który bardzo przypadł nam do gustu, mianowicie Vilovers Polska! :) Właścicielki bloga okazały się bardzo otwarte i sympatyczne. Udało nam się nawet przeprowadzić z nimi krótki wywiad, w którym możemy dowiedzieć się m.in jak zaczęła się ich przygoda z serialem Violetta oraz czego spodziewają się po nadchodzącym 3. sezonie.

Zapraszamy!


~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.


1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z Violettą?

Nigdy nie myślałam, że wciągnę się kiedykolwiek w serial, tym bardziej tego typu. Widziałam jakieś reklamy w telewizji o "Violettcie", szczerze mówiąc nie czekałam na niego. Pewnego dnia po prostu leciałam po kanałach i trafiłam na początek jakiegoś odcinka, bodajże siódmego. Postanowiłam obejrzeć, stwierdziłam, że nic ciekawszego nie leci. Na początku nic nie ogarniałam, sceny się co chwila zmieniały, poznawałam coraz to nowe postacie. Potem obejrzałam kolejny, poszperałam w necie, nadrobiłam zaległości i BUM.. nie mogłam się już oderwać! :)

2. Co najbardziej podoba Ci się w serialu?

Różnorodność, kreatywność, ukazywanie pasji, walczenie o marzenia, wątki miłości i przyjaźni, humor - tak, to na pewno to i wiele innych czynników. Obsada jest międzynarodowa, to też dużo daje serialowi, gdyż każdy jest inny i ma swoje charakterystyczne zachowania i cechy.

3. Jaką postać według Ciebie najbardziej przypominasz i dlaczego?

Szerze? Coś z każdego po trochu. To chyba zależy od sytuacji, gdyż bywa, że: czasem jestem niepewna jak Viola, czy nieśmiała jak nata; często można mnie zobaczyć energiczną niczym Fran; wiem, czego chcę podobnie jak Cami; potrafię pokazać, na co mnie stać, tak jak robi to Luśka.


4. Czego spodziewasz się po 3 sezonie ''Violetty''?

Chciałabym zobaczyć po prostu świetnych, utalentowanych ludzi spełniających swoje marzenia. Do tego bardzo ciekawi mnie wątek Leonetty (te dwa słodziaki zawróciły mi w głowie) oczywiście innych par też, ostatnio np. zaintrygowały mnie relacje Fran/Diego i jestem ciekawa co z tego wyniknie, podobnie jest u Luśki i Dieguito - temat ich przyjaźni też jest mi bliski. 

5. Gdybyś miała pisać scenariusz co wprowadziłabyś do serialu?

Gdybym miała przedstawiać własny scenariusz, zabrakłoby mi miejsca, haha. Dodałabym użo uroczych scen Violetty i Leóna. Na pewno nie składali by się godzinami do tych pocałunków, a potem by im ktoś przerywał, haha. Reszta mi odpowiada, wiadomo, że często zmieniłabym bieg jakiś wydarzeń, czy zachowanie jakiś postaci, ale to już w poszczególnych scenach, ogólna koncepcja mi się podoba.


6. Jakiego aktora/aktorkę najbardziej lubisz i za co go/ją cenisz?

Pan Blanco jest moim ulubieńcem - to pewne. Ale jest więcej takich perełek, dla mnie są nimi jeszcze: Mercedes Lambre, Candelaria Molfese, Clara Alonso, Diego Dominguez... gdyby się tak zastanowić, wymieniłabym praktycznie całą obsadę. Dlaczego? Dla mnie każdy ma coś w sobie, a już na pewno wielki talent.

7. Tini ubiera się rockowo, Violetta dziewczęco,a Ty jaki masz styl?

Podobnie jak Lodo [serialowa Fran], lubię kiedy jest mi wygodnie. Zazwyczaj ubieram się na sportowo. Wiadomo, że bywają dni, kiedy to zmieniam, ale generalnie lubię czuć się swobodnie w tym, co mam na sobie

8. Jakie jest Twoje motto? Co w życiu jest dla Ciebie najważniejsze?

Nie mam motta życiowego, ale jest wiele, które określały by mnie m.in. jako sportowca, przykładowo - "Nie ważne ile razy upadniesz, ważne ile razy się podniesiesz", czy "Rób to, co kochasz i rób to z miłością, a będziesz kim zechcesz". 


9. Co skłoniło Cię do założenia/ prowadzenia bloga?

Ja dołączyłam do bloga prawie rok temu. Czytałam kilka informacyjnych polskich stron o serialu i nagle zauważyłam post o naborze, pomyślałam - czemu nie? Zastanowiłam się, czy nie jestem "za stara" bo w sumie miałam do czynienia jedynie z młodszymi fankami, dopiero potem zobaczyłam ilu tak naprawdę jest Vilovers. Nie wierzyłam, że mi się uda, ale jednak tu jestem, cieszę się z tego i nie wyobrażam sobie teraz, że mogłoby być inaczej. :)

10. Co chciałabyś poprawić w swoim blogu? 

Chcemy zawsze być na bieżąco i dodawać posty na czas - w trójkę to nie jest łatwe. Post czyta się 10 minut, a poświęca się na niego czasem kilka godzin. Teraz zwiększy się nam ekipa, dojdzie nowa osoba (bądź osoby). Oprócz tego chciałabym, aby czytelnicy pozostawiali po sobie ślady  i dawali więcej komentarzy z opiniami, bo to naprawdę miłe uczucie i wielka motywacja do pracy - ale i tak cieszę się nawet z jednego pod postem! :) 

11. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga? Bardzo się w niego angażujesz?

Taak, staram się bardzo angażować, co można zobaczyć po liczbie i jakości postów. Blog to dla mnie coś wspaniałego, może i wymagające trochę pracy, ale naprawdę to świetne uczucie mieć dla kogo pisać!


12. Co chciałabyś przekazać początkującym blogerkom?

Uzbrójcie się w cierpliwość, wszystko przyjdzie z czasem. Jeśli posty będą dodawane regularnie o bieżących sprawach - na pewno niedługo pojawi się grono Waszych czytelników.

13. Co Ci się najbardziej podoba w prowadzeniu bloga? 

Mogę dzielić się swoją wiedzą, spostrzeżeniami na tego serialu, a inni mają chęć o tym czytać - to coś świetnego. Poza tym dzięki temu poznałam wspaniałych ludzi [klika szczególnie <3], a także zainteresowałam się językiem hiszpańskim, którego się samodzielnie uczę.

14. Co chciałabyś przekazać swoim czytelnikom? 

 Niech wiedzą, że są wspaniali! Mam nadzieję, że podoba im się nasza praca i jej efekty. Bardzo im dziękuję, że byli, są i mam nadzieję, że nadal będą, a ich grono będzie się zwiększać! :) 

Przeczytajcie również odpowiedzi Mechi - założycielki bloga, bez której by nie powstał.  :) 
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z Violettą?

Moja przygoda z "Violettą" zaczęła się całkiem niespodziewanie. Widziałam reklamy na DisneyChannel,ale nie ciągnęło mnie zbyt do tego serialu. Pamiętam,że w pewien dzień usiadłam się z siostrą, a z racji tego,że ona oglądała "Violette" obejrzałam 16 odcinek razem z nią i w ten sposób pokochałam ten serial. 

2. Co najbardziej podoba Ci się w serialu?

W serialu najbardziej podobają mi się różnorodne postacie. 


3. Jaką postać według Ciebie najbardziej przypominasz i dlaczego?

Wydaje mi się,że jest we mnie i coś z Violetty i z Ludmiły. Staram się robić wszystko odpowiednio,ale miewam też chwile, w których chce coś zdobyć za wszelką cenę.

4. Czego spodziewasz się po 3 sezonie ''Violetty''?

 Po trzecim sezonie spodziewam się przede wszystkim,że cały serial nie będzie kręcił się tylko i wyłącznie wokół Violetty. Mam tu na myśli wszystkie show, w których ona odgrywała główne role. 

5. Gdybyś miała pisać scenariusz co wprowadziłabyś do serialu?

Przede wszystkim wprowadziłabym więcej scen z Diego i Ludmiłą. Nie dość,że ich wspólne rozmowy często śmieszą, to pokazują jak wygląda prawdziwa przyjaźń od dziecka. 

6. Jakiego aktora/aktorkę najbardziej lubisz i za co go/ją cenisz?

Jorge Blanco i Mercedes Lambre - są sobą, mają niesamowite poczucie humoru i mają ogromny talent,który mam nadzieje,wykorzystają po końcu serialu. 

7. Tini ubiera się rockowo, Violetta dziewczęco,a Ty jaki masz styl?

 Lubię chodzić w trampach, kolorowych spodniach/spodenkach, koszulach w kratkę. 

8. Jakie jest Twoje motto? Co w życiu jest dla Ciebie najważniejsze?

Może nie jest to motto,ale kieruje się w życiu m.in. tym " Bez względu na to ile razy się załamię i upadnę zawsze jest jakaś cząstka mnie, która mówi, że to nie koniec, że trzeba wstać i po prostu pójść dalej... " Dla mnie najważniejsza jest rodzina, przyjaciele i pewien chłopak.


9. Co skłoniło Cię do założenia/ prowadzenia bloga?

Do założenia bloga skłoniła mnie tak naprawdę "nuda". Usiadłam któregoś dnia przez laptopa i pomyślałam,że może warto założyć bloga. I jak widać, warto bo dzięki temu poznałam wspaniałych ludzi, m.in. kochaną Tinistas<3

10. Co chciałabyś poprawić w swoim blogu? 

Przede wszystkim chciałabym,aby był na bieżąco, a to nie jest łatwe. 

11. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga? Bardzo się w niego angażujesz?

Bardzo. To naprawdę fajna sprawa. Możesz tam wyrazić swoje zdanie itd. 


12. Co chciałabyś przekazać początkującym blogerkom?

Nie poddawajcie się, np. małą liczbą wyświetleń. Czytelnicy przyjdą z czasem ;) Potrzeba tu po prostu cierpliwości. 

13. Co Ci się najbardziej podoba w prowadzeniu bloga? 

Wszystko jest świetne. Ale chyba najlepsze w tym wszystkim jest to,że znajdują się ludzie,którzy doceniają naszą ciężką pracę. 

14. Co chciałabyś przekazać swoim czytelnikom?

Swoim czytelnikom chciałabym przekazać,że ich bardzo kocham <3 Bez nich nie byłoby plv-lovers! :*

~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~. 


Jak Wam się podobał wywiad? Mam nadzieję, że dzięki niemu mogliście bliżej poznać redaktorki tego wspaniałego bloga! Od niedawna jestem jego czytelniczką, ale pomimo to z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że dziewczyny wykonują kawał dobrej roboty! Widać, że są bardzo zorganizowane dzięki czemu wszystkie news'y pojawiają na bieżąco. Nie można również przyczepić się do szaty graficznej, która jest kolorowa, dzięki niej milej się czyta i przede wszystkim jest jak najbardziej aktualna jeśli chodzi o sezon serialu. [ musiałam to podkreślić ponieważ nie wszystkie blogi zdecydowały się na zmiany ;) ] Jeśli jeszcze nie zagościliście na tym blogu to bardzo serdecznie Was na niego zapraszam!



Pozdrawiamy,
Klaudia ♥
Sparkling Pie 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz