czwartek, 17 kwietnia 2014

Ciąg dalszy ..

Witajcie kochani!

Jeśli czytacie dokładnie mojego bloga to wiecie jaka recenzja pojawi się w tym poście :D
Dla tych mniej doinformowanych zagadka :D : 
Minął już rok .. nasza główna bohaterka - Violetta jest już dojrzalsza, bardziej zdecydowana i świadoma własnej wartości.
W jej sercu została jednak namiastka niepewności.
Wciąż zakochana nad życie kontynuuje swoją przygodę .. 
Swoje sekrety i przeżycia zapisuje w najcenniejszej dla niej rzeczy - jedynym w swoim rodzaju pamiętniku. 
Sprawdźmy co nowego u niej słychać ;)

Wiecie co miałam na myśli ? 
A więc zapraszam do lektury!



I jak? Podołaliście zagadce? 
Oczywiście miałam na myśli już drugą część bestsellerowej książki ''Sekrety i marzenia Violetty''.

Wczoraj moja najlepsza na świecie przyjaciółka zrobiła mi cudowną niespodziankę <3
 I pomyśleć, że było to w drodze do kościoła :D Muszę przyznać, że to do tej pory najlepsza KSIĄŻKA z ''Violetty'' jaką przeczytałam .

Pierwsze wrażenie - okładka

Na okładce podobnie jak w 1. części mamy zdjęcie Violi. Z tyłu znajduje się opis fabuły.
''(...) to wyczekiwana kontynuacja bestsellera Sekrety i marzenia Violetty z 2013 roku, przełożonego na sześć języków i zajmującego najwyższe miejsca na listach najpopularniejszych książek dla nastolatek.''
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem pod wrażeniem :D


Jak już wspominałam nasza główna bohaterka jest już o wiele dojrzalsza i świadoma własnej wartości. 
W tej części opowiada swoje przygody, które rozpoczynają się pod koniec wakacji. Wciąż ma zamiar rozwijać swoją pasje jaką jest muzyka. Pomagać jej będą jak zwykle najcudowniejsze przyjaciółki, kochająca rodzina i ukochany [tylko który?] ..




Violettę czekają również przeciwności losu, które za wszelką cenę będzie starała się przezwyciężyć. W jej życiu pojawią się nowi znajomi. Będzie to między innymi tajemniczy i szarmancki Diego, który obróci jej życie do góry nogami. Jak to się skończy? Kogo wybierze nasza bohaterka?




Nie obejdzie się również bez przepisu od Olgii :D Tym razem możecie upiec przepyszne 



Na zakończenie jeszcze kilka zdjęć  :)



Podsumowując

Książa jest wprost cudowna, napisana prostym i zrozumiałym językiem co ułatwia czytanie.Bardzo gorąco polecam, gdyż ja się dobrze bawiłam czytając ją.

Gratuluję, jeśli dotarłeś/aś do końca recenzji :D Dziękuję, że poświęciliście chociaż chwile na moje wypociny :D Nie zapomnijcie, aby wyrazić swoje zdanie w komentarzu. A może macie już tą książkę i przeczytaliście ją? 
Śmiało możecie podzielić się z nami Waszą opinią. 
Do zobaczenia w następnym poście!


Książka wydawnictwa:



Pozdrawiam,
Klaudia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz