poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Recenzja

Hej kochani!

Na samym początku bardzo chciałabym Was przeprosić za moją długą nieobecność :(
Niestety ostatnio górował u mnie natłok obowiązków oraz częste złe samopoczucie.. 
W ramach rekompensaty mam dla Was aż 2 recenzje! Szykuje się również inny post, lecz jest on jeszcze w proszku :D Na początek ... Universo Deluxe Edition!

ZAPRASZAM!




Z góry przepraszam za jakość zdjęć :D A wiec ..
Od kilkudziesięciu godzin jestem szczęśliwą posiadaczką płyty Universo Deluxe.
Przed wczoraj około południa otworzyłam zamówioną przesyłkę. Nie spodziewałam się, że płyta będzie akurat w kolorze białym. Okazało się, że to norma ;)

                                         UNIVERSO                                            


 UNIVERSO DELUXE EDITION



Pierwsze wrażenie - Okładka

Jest ładna, przejrzysta i bez zbędnych detali :D
Na białym tle znajduje się zdjęcie autorki oraz wyraźny napis
  ''Lodovica Comello Universo''.
W przeciwieństwie do zwykłej wersji nie jest wykonana z plastiku lecz z czegoś w rodzaju tektury :)
Prezentuje się ona następująco:



Na odwrocie znajduje się spis piosenek. Płyta zawiera:

CD:

1. Otro Dia màs
2. Sòlo Musica
3. Para siempre
4. Universo
5. La cosa mas linda
6. Una nueva estrella
7. I only want to be with you
8. Universo Instrumental
9. Universo Unplugged Spanish Version
10. Universo Unplugged Italian Version

DVD:

The making of “Universo” (15 min.)

1. Universo (Unplugged Spanish Version)
2. Universo (Unplugged Italian Version)





W środku znajdziemy książeczkę z tekstami wszystkich piosenek.



Ale to nie wszystko. Po przewróceniu kolejnej kartki w książeczce byłam bardzo mile zaskoczona :D
Pod koniec zostały umieszczone prace od fanów Lodo!
Są to przerobione zdjęcia, kolaże a nawet własnoręcznie wykonane portrety.
Do każdego obrazka został dołączony cytat od autora/ki pracy.
Głównie są to przedstawiciele z Argentyny, Hiszpanii, Włoch a nawet Brazylii, Chile czy Ruminii.
Oto kilka ich prac:

























 Na ostatniej stronie zostały umieszczone podziękowania od Lodo po włosku :)


A teraz uwaga! 
Moja ulubiona część tego cudownego zestawu  płyta DVD :D


1. BACKSTAGE




Na początek wyjaśnienie:

Backstage = na zapleczu sceny, za kulisami


W tym 15 minutowym materiale możemy zobaczyć  kulisy prac nad teledyskiem do ''Universo'' oraz teledysk we włoskiej i hiszpańskiej wersji językowej :)

Myślę, że nie ma tu za wiele co opisywać ... zapraszam do obejrzenia zdjęć :D


POWITANIE



ĆWICZENIE CHOREOGRAFII



NAGRYWANIE PIOSENEK




POD KONIEC NAGRYWANIA ..


Lodo pokazała do kamery kartkę z napisem 
'' MI FANNO MALE I PIEDI ''
co po włosku dosłownie oznacza
'' MOJE NOGI BOLEĆ ''
Po czym wybuchnęła śmiechem :D




BACKSTAGE ''UNIVERSO''









Podsumowując
Uważam, że płyta jest po prostu NIESAMOWITA! 
Zakochałam się w niej od pierwszych usłyszanych nut!
Naprawdę bardzo gorąco zachęcam do jej zakupu. 
Zdecydowanie jest warta swojej ceny. 
Dzięki temu cudeńku możemy bliżej poznać znakomitą wokalistkę jaką jest właśnie Lodovica
Jej wspaniałe poczucie humoru, wrażliwość wokalna i cały trud pracy przy nagrywaniu jest ukazany właśnie w tej rozszerzonej wersji Jeśli cena jest dla Was za wysoka lub z różnych przyczyn nie możecie lub nie chcecie jej zakupić, na empik.com można znaleźć również zwykłą wersję płyty KLIK.
Mam nadzieję, że recenzja Wam się podobała i chociaż w najmniejszym stopniu zachęciłam Was do zakupu. Jeżeli chcielibyście dowiedzieć się więcej na temat tej płyty - piszcie w komentarzach. Bardzo chętnie zaktualizuję ten post i zdradzę więcej sekretów tego wspaniałego produktu!

Posłuchajcie wszystkich piosenek i sami oceńcie :












Jeszcze dzisiaj recenzja: Sekrety i marzenia Violetty - rok później


Pozdrawiam,
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz